حلواااااااااااااااااان اتضربت يا رجاله

اولا البوست ده جريء شويتين عشان لو مش عايز تقرا
فكك ومتكملش وترجع تقول ايه يا عم انت معندكش ادب والجو ده
حاجه مخوفاني بعض الشيء ايه هي هتفهموا بس اتقلوا0000
كنت قاعد مع واحد صاحبي متجوز جديد مكملش ست شهور
في محله ودخل علينا صاحب مشترك والاتنين ما شاء الله
لو دخلوا في حيطه يعدوا منها0000
شويه ودخل واحد تاني فل عليكوا ايه يا رجاله000000
انهارده هتدعولي معلش يا حاج وليد انت الوحيد اللي مش هتعرف تدعيلي
قولتله ليه يا عم هخّرس علي بليل ولا ايه قالي لأ يا زميلي
انت هتنام حاضن المخده انما احنا بنشقي
قولتله روح يا شيخ الله بشقّيك ويخللي مراتك تمسك فيك
وراح مطلع حاجه كده ايه ده ياد 00000
قالهم افيييييييييييييييييون انا عارفه مخدوتوش قبل كده صحيح
بس عارف شكله اتهافتوا ياخدوا منه
وابتدي يوصف ويتغزل في القوه الخارقه الحارقه
الناتجه عن سنه الافيون في العلاقه الزوجيه
وازاي انه بيخلي الراجل ولا الأسد في عرينه
طب ايه يا رجاله اعمل انا ايه دلوقت حدش يعرف مرات اسد سبعها هربان
ولا انام خفيف 0000000000
خت قعدتي وسالت نفسي سؤال هو انت ممكن وانت في عز شبابك
بعد الجواز متمارسش العلاقه الحميمه الا كده او بالمنشطات
احيييييييييييييييييه يا جدعان ده انا بقول لنفسي 0000
اغلب صحابي المتجوزين بيستخدموا منشطات جنسيه
كالترامادول والانفرانيل وكل ما يدعوا الي تأخير القذف
ايه يا جدعان هو انا مأجر عجله ولا جايب واحده من تحت كوبري النزهه
دي مراتي مش واحده جايه ريد نايت وهتقلب
مش بكلم من منظور ديني للحدوته بس ازاي وانا لسه
شاب يبقي المنشط اساس علاقتي بمراتي
امال لما اوصل للخمسين ده لو حصل يعني هعمل ايه
يا نهار اسود ده الواحد لو اتعود علي كده يوصل للخمسين او منتصف الاربعين
يتفضح لو ملقاش الترامادول او الفيجا او الانفرانيل فضيحه المطاهر
يوم طلوعه ع المعاش000000
صديق قالي قبل كده وهو في نفس عمري لسه بخيره يعني
قالي لو ملقتش الحبيتين دول مبلمسش مراتي
انت عايزها تقول عليا ايه 0000
يخرب بيت كده يعني ايه ؟؟
قالي والله مبقربلها لو مكنتش واخد احيييييييييييييييييه
افرض اتمنع قالي تف من بقك انت عايزني اتخان ولا ايه
قولتله لأ يا معلم وتتخان ليه وانا موجود الموجود يسد وانا وانت واحد!!!
ليه صديق صيدلي مبيعاته اغلبها وانا عنده يا فيجا يا انفرانيل
يا فاروفيجا 000000
مره كنت قاعد عنده لقيت واحد جارنا باعت ابنه عنده حوالي
10 سنين بورقه مكتوب فيها فارو فيجا المهم كان خلص من عند صاحبي
ما السحب شديد والقوه حديد
قاله خد دي يا ابني وقول لابوك يجربهاقاله لأ يا دكتور ابويا قالي
متجبش غير اللي في الورقه مبستريحش غير عليه
قاله اديله ده بس وهو هيستريح عليه بس خليه يستني اما تنزل
تلعب في الشارع انت واخوك عشان الدوا دوا بينرفز اللي ياخده00000
يمكن اغلب مبيعاته وخصوصا في الوقت اللي بقعد عنده فيه بليل
بيكون منشطات جنسيه واغلبها شباب
بس الغريب لما شوفت في مره وانا عنده
واحده بنوته جايه تاخد المنشط ده لجوزها
طب ما تعمليله اكله سمك تمام وتقوليله كلمتين حلوين
وهتلاقيه ولا الحصان في تراك السبق بس انتي لاحقي عليه
الاكل اتسمم وخيره قل والعصبيه والخنقه وقله الدخل ومشاكل الحياه
والضغوط النفسيه والفكر ووالايجار وبامبرز العيال وغلو المعيشه
اسباب او اعذار الرجاله اللي بيماسوا الحب بالمنشطات
احييييييييييييييييييييييه تاني طب وبعدين
واحد تاني يقولي سيبك سيجاره الحشيش وبعديها متقوليش
قولتله ساعتها ولا اقولك ولا تقولي مراتك في البيت يا عمهم
انا صاحبك مش زميلتك اللي بترمي عليها يا روح امك
طب هو انا بقول كده عشان مخضتش التجربه
وبدعي الرجوله ده انا يعني سالت نفسي
ولا اللي بيحصل ده مش طبيعي
ولا الحكومه قاصده تضرب الناس في مقتل
انا من هذا المزنق احب اقول للسيد الرئيس المبجل والحكومه
المافوره ابوس ايدكم كله الا ده بلاش تلعبوا في السيستم
بلاش الله يخليكم اللعب في المنطقه دي 0000
الغريب اننا كشعب لو ركزتم شويه وخصوصا الرجاله
اغلب قعادتنا الكلام بيحود فيها ناحيه الجنس وانه احتياج اولي
بس شكلنا في الاخر هنطلع بتوع كلام وبس
وكلام عادل امام الكبير مع يسرا كبيره كان في فيلم
والرجاله شويه وهتبطل كلام والحريم تعمل اعتصام
ادام مجلس الشعب وتنام في الشارع ادامه بلاسبوع
ولا حد يبصلهم حتي لو كانوا من الحر هيتخففوا ويدوبك جويا بالعافيه
ابوس ايدك يا نظيف وحياه مراتك الجديده يا شيخ
الشعب مش طمعان في كتير هي يدوبك لقمه نضيفه
وكلمه كل خميس حته بس تكون صافيه خاليه من كل ما يعطل النطق
ولو مكنش في دماغك احب اقولك اللهي يا شيخ ما تلاقي منشط وتبقي عامل
زي صاحبي
واحب احذرك انت بالذات ((اتقوا الشيبه فان الماء ينقطع والنار تندلع))
انا قولتلك وعملت اللي عليا!!!!!!!!!!

30 Comments:

مهموهـــــــة said...

يا نهارك يا وليد على ده موضوع

بجد بجد لو الشباب المصري كله كده ؟؟؟

يبقى بجد الله يرحمنا يا رب

دي كلها ابتلاءات علشان نتعظ
حشيش ايه و افيون ايه ؟؟
كلها مخدرات
مسكرات
مذهبات للعقل

العلاقة الزوجية مش مبرر يعني علشان الواحد يشرب مخدرات و يعترض على امر ربنا بتحريمها

بصراحة الناس اللي ماشية على الحاجات دي ربنا يزيدهم من بلاءه
لانهم يستاهلوا كده بجد

الناس بقت وحشة اوي
فمش معقول كمان هنخلق لنفسنا مبررات علشان نعيش

و مش كل حاجة نستخدم فيها اسلوب

الغاية تبرر الوسيلة

ربنا يرحمنا برحمته الواسعة يا رب

لـــولا وزهراء said...

وليدووووووووووووو
طبعا البوست للكبار فقط وبما انى لسه صغيوره يبقى مش اعلق عليه :D
نتكلم بجد شويه وممكن اخرج شويه عن الموضوع لكن فى نفس الاطار
تعالى بص لاصحابك اللى سنهم من 25 الى 35 كام واحد عنده امراض مزمنه ضغط وسكر او مشكله فى المعده او الكلى او الكبد ظروف الحياه بتاثر بشكل او باخر على كل حاجه التلوث وكمان الضوضاء والله كلامى بجد ومش هزار
لو فكرت كده تتكلم مع والدك او جدتك او خالتك وتسال ياترى زمان كانوا يسمعوا عن ان شاب تعبان او بنوته عندها مشكله فى المعده مثلا اكيد الاجابه هتكون لا ما كانش فى الحاجات دى زمان

يا وليد يا اخويا
نعيب زماننا والعيب فينا
احنا اللى بنعمل فى نفسنا كل حاجه وحشه

معلش انى بعدت عن الموضوع الاصلى من الاول قولت لك ان البوست للكبار فقط


زهـــــــراء

P A S H A said...

قال له : طب واللي متجوز اتنين ؟؟

قال له: خلاص ياخد قرطاس واحد يبوس بيه هههههههههههههه

والله أنت كارثة يا أخي !!

قلت لك المواضيع دي مكانها مش هنا يا وليد .. بالليل في الكباريه نبقى نتناقش فيها براحتنا ههههههههههه

أنا بس عاوزك تخللي البوست ده أسبوعين !! ما أجيش ألاقيه اتبخر D:


وبعدين مش عاوزك تفقد الثقة إطلاقاً .. ما أقصدش في نفسك !! أقصد في التراما والأفيون والحشيش هههههههه الحاجات دي على فكرة مثبطات مش منشطات !

وبعدين ينفع التسييح ده ؟؟

99% من اللي قروا وهايقروا البوست ده ستات ! أهو كده هاينافسونا ع الصنف يا معلم ههههههههههههه فاحنا بقى نضحك عليهم ونخمهم !

قلت لي إزاي .. نخليهم هما يحششوا ويأفينوا ويترملوا واحنا يابا إيييييييييييييه في السليم !

ههههههههههههههههه

ربنا يجازيك خير يا فقري .. ضحكتني وأنا متنيل م البرد !

سلام

همس الاحباب said...

اممممممممم
مينفعش اعلق على البوست لانى ناوى اعلقك بعد ماشوفك
ايه يابنى اللى انت بتقوله ده الصنف ده اكيد مغشوش ومشوش على تفكيرك
هههههههههه
ولكن بما انك فضحت الدنيا وخليت الكل يشمت فينا نحن معشر الرجال
بس يا بوس الموضوع غير كده خالص على فكرة وزى ما بيقولوا ده قصر الديل
لان العلاقة المبنية على منشطات ومخدرات علاقة غير سوية ولا تدوم كثيرا لانى اللى اعرفه ان المخدرات وما على شاكلتها تؤثر على الجهاز العصبى اساسا
وتؤثر بالسلب على العلاقة بين الزوجين
وهناك بدائل طبيعية اعتقد هتكون افيد بكثير مما ذكرته مثل الاسماك والخضروات ومنتجات السمسم مثل الطحينة والحلاوة الطحينية
والطبيعى يكسب يا معلم اسمع كلامى
وبعدين نهارك ابيض انت لسه متجوزتش وبتفكر فى كده من دلوقتى
يعنى احنا كده راحت علينا ونطلع معاش ولا ايه يا بشر
على فكرة دمك هيتهدر قريبا
بيس يا معلم

Wanda said...

بمان التعليقات اغلبها شكلة رجالى :-)
ندخل نرمى تعليق :-) يالله و لا يهمنا

اولا التسيح ده قديم على الصيادلة
ياعم من ايام الكلية و احنا كلنا عارفين :-) خلينا ساكتين على الى بنشوفة فى الصيدليات

تصدق اكبر شريحة كانت بتشترى منى الانفرانيل :-) اصحاب الجلبيات و الذقون :-) و كنت متخيلهم كلهم عندهم اكتئاب و الغريب بعد الصلاة الاقيهم هلوا عليا :-)

بس الغريب العالم كله بيدمن الحاجات ديه علشان تاثيراتها الاساسية
يعنى الافيون علشان يسكن الالم المزمن
ترامالول برضه للالم و التهدئة و النوم
الحشيش علشان يتوه من الضغوط و يسرحوا
الخمرة علشان يفرفشوا و يشيلوا قناع الوقار

يعننى ناس مخنوقة مضغوطة

الا الكوم المصرى او العربى بمعنى اصح
بيستعملهم كلهم لاثاره الجانبية :-)) و الى هى سبحان الله حاجة واحدة :-) ياترى هل هذا يدل على ان الشعب العربى معندوش هموم و لا مضغوط و لا حاجة ؟؟؟

و بعدين انت ياعم بطل تقعد مع المتجوزين :-) و تعملهم طابور خامس :-)
لما تتجوز ابقى اقعد وسطهم و ساعتها مش حتفتح بوقك :-)

بس على كده التعداد الاحصائى مفروض يلغى من التعداد الشباب المتجوز
اصل العالم الى عايشة على الكلام ده متعتبرش ناس تتحسب و منشوفش منها خير للبلد
كده نقول البلد فيها اقل من 10 مليون شاب :-) من 75 مليون مواطن

صيدلانيه طالعه نازله said...

ترامادول و انا فرانيل و فاروفيجا
منطقتى حضرتك
و ممنوع الاقتراب و التصوير لو سمحت
ههههههههههههههههههههههه
المصيبه ان اللى بيشترى البلاوى دى عرسان لسه متجوزوش اصلا
وواخدينها لزوم الدخله
طب انت اختبرت نفسك اصلا يا باشا قبل ما تبلبع
و اللا اللى يجى يسألنى و يقوللى طب فى راى حضرتك
انهى نوع احسن
و انا فى سرى ياااااااااااااادى النيله طب اقوله ايه الحمار ده
باقوله كله زى بعضه
بس شركات
طب هاتيلى الحمرا اصلى باتفائل بيها
هههههههههههههههههههههههه
المهم بجد و الله الحشيش و الافيون و البانجو
بتدى تاثير وقتى بس مع الاستعمال الكتير بتخلى الواحد ينضرب ومهما بلبع بعد كده مش بينفع

بوست مسخره اخر حاجه و الله يا ليدوووو
و جه فى وقته اصل الواحد كان مشتاق للضحك و الله


منور يا باشا

Tamer Nabil said...

ازيك وليد اخبارك اية

شوف ياصاحبى هيا كارثة

ان الشباب تعتمد على الحاجات دى لان ديما الطبيعى يكسب زى ما هو معروف

البرشام دة للناس التعبانة بجد لكن اكون سليم واخد منة

دة العبط بعينة

مع خالص تحياتى

أبو حميد said...

وليد... كلامك ده ماينفعوش غير تعليق واحد
التيته فى الننا
والننا فى التيته
وبابا أوبح أه بابا أوبح

ghada mOhsen said...

يعني أنا أغيب أغيب عن المدونات .. ولما ربنا فرجها عليا ورجعت .. أقوم منشنه على الموضوع ده .. حبكت يعني
هههههههههههههههههههه

ده موضوع للكبار فقط على رأي زهراء وإحنا لسه صغننين ههههههههههه

بس بجد دي قضيه مهمه .. وضروري يكون في وعي من الناحيه دي ...

بجد ربنا يهدي شباب المسلمين ياااااارب

... ;) ,,, ;) ...

هي وظروفها said...

مها هانم

انتي خدتي الموضوع من ناحيه صلاح سالم

ونزلتي نفق العروبه وتهتي وعربيتك جابت كاتينا وسربنتينه

الناس دي مش بتعترض

الناس دي واخدها بمبدأ تاااااااااااااااااااااااني خالص

انهم

لازم يتقنوا العمل حتي يثابوا عليه

ويكونوا من الصالحين المتقننين لعملهم

شوفتي بقي انك ظالمه الشباب دي

وعندهم الغايه لا تبررالوسيله
عندهم الشاطر اللي يجيب جون

ويتصقفله وهو بياكل النجيله

هي وظروفها said...

زهرررررررررررررررررررراء

ابعدي براحتك

بس هو مش للكبار فقط ولا حاجه

هو مناقشه جاده وجديه لشباب المرحله ديا

وهل يا تري يا هل تري

ما يحدث يكون برضاء جميع الاطراف

ولا هو شيء محض انانيه

وبعدين اسال خلتي اقولها ايه

هتقولي الرجاله كانت زمان غير

وتشغلي النور الاحمر وتفتكرلي
عم محمد السعيد جوزها الله يرحمه

وتقولي كان الموضوع فيه رواقه ودلع

وتفتكر نفسها مريم فخر الدين في النوم في العسل

اقولك خليكي بعيد عن الموضوع ده
عشان هو للنقاش مش اسال خلتك

ده خالتي هتقلب عليا المواجع

وتحسسني اننا جيل عاجز ومعندوش اي مسئوليه وجايز تقولي اني شاب لقيط
ههههههههههههههههه
نورتي يا زهريه

هي وظروفها said...
أزال المؤلف هذا التعليق.
هي وظروفها said...

شريف باااااااشا

مش انا اللي يتقالي ان مكنش انهارده يبقي بكره

يا خوفي يا بدران

يجي اليوم ع الرجاله وتتعشي بقسماط

وتغسل رجلها وتشرب اللبن قبل ما تنام

هههههههههههههههههه

ثم افقد الثقه في نفسي ليه يا عمهم

اخوك سليم سليم سليم

وان مطلعش سليم هيطلع ع الصحرا زي شاكر بيه

وبخصوص الستات اللي هيقروا

فده نقاش من اجل مجتمع افضل

وهما جزء اصيل وركن ركين من المجتمع
وليهم حق العلام علينا

ولا نسكت ونداري واخرتنا تبقي في الخليعه وياخدوا العفش ونبكي ع اطلال بد رومنا

غير معرف said...

ولما انتم متنيلين بنيله كده وحالتكم زى الصورة اللى على علبة السجاير....واجعين دماغنا معاكسات ليه فى الشارع.؟؟؟؟؟؟؟؟ وواجعين دماغنا فى حقكم من الجواز تانى وتالت ورابع..؟؟؟؟؟؟؟طب كفوا واحده الاول من غير منشطات وورينا شطارتكم..
احيييييييييييييييييه على دى رجاله....

هي وظروفها said...

خالد بيه كبير الدهاشنه

تعلقني يا كبير

عشان خايف عليكوا

تطلعوا ع الصحرا
وساعتها يا معلم الاسد الحقيقي هيظهر وهتبقي ليله
وبعدين مشكله اللي مش سويه دي يا اخويا يا خالد بتاثر علي الجهاز العصبي
يعني بتلعب في السيستم يا برنس البرانيس
بالصلاه ع النبي
علي وصفاتك الطبيعيه

الاقيش عندك بجنيه جوزه الطيب بالمره
ولا اقولك فيه وصفه احسن

جزرتين صفر وشويه مكسرات ومعلقه عسل نحل

جرب وهتدعيلي ومتقوليش عرفتها منين

سر المهنه يا معلم

دعواتك يا برنس

هي وظروفها said...

واندا هانم

وماله البيت بيتك

واللي يتكسف من بنت خالته

يتجوز بنت عمه مهي تجوزله عادي يعني

الفكره مش قاصره علي ااصحاب اللحي والدقون
مهم رجاله زيهم زي اي حد

واحنا بقي شعب بنحب التاثير الجانبي

بنجرب في نفسنا عشان صحه الاخرين
اصل احنا حاسين اننا كم مهمل وعاله ع البشريه

اعمل ايه عايزاني ابطل اقعد مع المتجوزين

كده هقاطع كل صحابي

اجيب الخبره منين طوويب

ولو فكرنا نشيل الناس اللي بتستعمل الحاجات دي

مش بعيد نشيل نظيف والبوص من الشعب

هنعمل ازمه دبلوماسيه مع دول الجوار والحوار عشان البلد هتفضي ومش بعيد حد يحتلنا يرضيكي كده يا واندا

هي وظروفها said...

علا هانم

دخلت برجلي عش الدبابير ولا ايه

ولا عشان صيدلانيه بقي

هتحكتري الصنف بحكم المهنه ولا ايه

اصل اللي لسه متجوزش بيحضر نفسه للفرصه

وعلي راي المثل ماشفش لحمه

شاف ايد مامته اتهبل

وبخصوص الحمار اللي بيسالك
عن النوع الافضل
قوليله اسال خالتك مريم فخر الدين
حمرا ايه ابن الذين دهاللي يتفائل بيها

لو جالك تاني خليه يقوله ان راس القرد هي اللي حمرا
عالم زباله قل الخشا عندهم عشان يسال زهره بريه منخجله كسوفه هاديه زي حالاتك

العالم دي كانت عايزه واحد زيي يبقي صيدلي وديني كنت خلوته ليبطل يسالني ليبطل ياخدها
سيبك انتي بما انك يسرا التدوين

الطبيعي يكسب لا تراما ولا انفرانيل ولا غيره

واحلي من الشرف مفيش

هي وظروفها said...

الغير معرفه

اولا مظنش اني كشخص ع التحديد

قابلتك او اعرفك او عاكستك قبل كده

ولو ده حصل

هيبقي العيب عندك انتي

لانك انتي اللي هتبقي ملفته

وبتشدي الانتباه للغجر اللي زي حالاتي

باغراءك ليهم

انهم يعاكسوا سيادتك

ثانيا وده الاهم

اللي تتكلم عن رسمه
علبه السجاير
وانها تشبه لحد كبير المعوقين من امثالنا جنسيا

متحكمش ع الرجاله

كلهم انهم كده

لان سيادتك اولا متعرفناش

ولا واسف حد فينا طلب من معاليكي انك تعرفينا في الوضع ده

ثالثا
اللي يتجوز اتنين او تلاته او اربعه

اظنه عنده القدره لكده ويا قادر وربنا يعينه

يا فاجر واللي ترضي بفاجر تبقي دي دماغها ولها مطلق الحريه

وده شيء ميلزمكيش لان محدش طلب منهم
منك ع التحديد والخصوص انك تكوني تانيه او تالته اظن كده

اتشطري انتي بس وحافظي علي جوزك او اللي هيبقي جوزك

واملي عنيه ومتخلهوش يبص بره

نورتي

هي وظروفها said...

تامر بيه

الحمد لله يا عم تامر

انا مش الشباب الأب نورمال يا معلم

اخوك نورمال نورمال يعني

وبخصوص الب نورما ربنا يوفقهم

بعد سن الخمسين ويبطلوا كلام فاهمني.

خليك في السليم يا معلم زي حالاتي

هي وظروفها said...

ابو حميد

الله اكبر خير الكلام ما قل ودل

مغلم يا بشمهندس وشرفي معلم

والتيته ف الننه

وسلملي علي جوزك يا اسمعين بيه

غروب said...

noooooo comment

ربنا يستر

غير معرف said...

اية الغرزة اللى لمة بنات على ولاد دية

هي وظروفها said...

الغير معرفه

بجد ميرسي لذوقك ومعاليك كلامك بينقط سكر

الأرمـوطــي said...

ايه ياول دوختنى عليك يا صحبى مش لاقى مدونتك خالص بس الحمد لله احب اقولك انك من الشخصيات اللذيذة الجادعة اوى وانا اتشرفت بمعرفتك....
امال عن موضوع الحلقة فالسبب فى المنشطات هوا الافلام6 لانها هيا الى بتقضى على الشباب قبل ميتجوزوا فبيكونوا سلموا نمر قبل الدخلة يعنى يبقى الواحد هيموت على الجواز وبعد ميتجوز يلاقية عذاب يالا خلاص الحل هوا المنشتطات ياما هنتشاط
سلام يا صحبى

غير معرف said...

انا اقصد البنات اللى داخلة بتتكلم وبمنتهى البجاحة من غير خشا ولا حيا

بجد قلة ادب والفاظ نواصى مش اسلوب ناس راقية

هي وظروفها said...

غروب

نورتي ولا رد
ههههههههههههههه

تحياتي

هي وظروفها said...

الغير معرفه

افتكر ان الموضوع مفهموش تعليق خارج سواء من ولد او بنت

وافتكر ان بردو وجودك شرفني

وياريت وانتي سيد العرفين نقدر اراء بعض بدون تجريح في بعض

نورتي وزيارتك غاليه

واوعدك متكلمش في المواضيع بجراءه كده تاني لو كان مس شيء مش لطيف او سببلك مضايقه
نورتي يا قمر

مريم مر العمراوى said...

شركة تنظيف بالجبيل

شركة كشف تسربات المياه بالجبيل

شركة تسليك مجارى بالجبيل

شركة تنظيف مجالس بالجبيل

شركة نظافة بالجبيل

شركة تنظيف شقق بالجبيل

شركة رش مبيدات بالجبيل

شركة تنظيف خزانات بالجبيل

شركة تنظيف منازل بالجبيل

شركة مكافحة النمل الابيض بالجبيل

شركة تنظيف بيوت بالجبيل

buyket said...

عندما يتعلق الامر بمكافحة الحشرات فلا مجال للاستهانه به لما له من اثر مباشر علي صحة الفرد والاسره بصفه عامه
حيث ان وجود او مجرد ظهور الحشرات بالمنزل يؤدي الي انتشار الامراض بالاضافه الي الخسائر الاقتصاديه التي تخلفها ايضا
لذا كان من الواجب علينا ضمان عدم ظهور تلك الحشرات مره اخري بعد مكافحتها حيث نوفر لك عميلنا العزيزي افضل
شركة مكافحة حشرات بالخرج مع ضمان عدم ظهور تلك الحشرات كل ما عليك هو التواصل معنا

شركة الحرمين said...


شركة كشف تسربات المياه بالاحساء


شركة كشف تسربات المياه بالخبر


شركة كشف تسربات المياه بالقطيف


كشف تسربات المياه بالاحساء