والله لسه الدنيا بخير

اللي جه لقاء انهارده لازم يكون شايف بعنيه أد ايه الخير موجود
لسه في ناس حلوه كتير تخللي الواحد بجد يلاقي نص في الكوبايه مليان
لسه في ناس بتحب تعمل خير
لسه في ناس بتحب وبتفرح لما تعمل اي شيء مفيد لحد محتاج او تعبان
جميل اوي ان حق المونيتور تم جمعه بفضل الله ثم بفضل ناس كتير شاركت
مش عارف اقول ان بجد كل مريض هيتعالج او الجهاز ده هيساعد في علاجه بطريقه
او باخري باذن الله هيكون في ميزان حسنات كل شخص تبرع بجزء لوجه الله
في تمنه كصدقه جاريه
وصلت انا متاخر اتصلت بشريف حسن مدونه هجايص
وكان معاه محمد ابو علي صاحب مدونه سمع هس
مش هتكلم عن شريف زي كل مره لان اللي عايز يعرف راجل في زمن انصاف الرجال
فاليكم شريف حسن مش هتكلم عن شريف كتير وهو عارف واي حد يعرفه انه جدع اوي اد ايه
وابو علي فيه من سمات المحترمين في الكام دقيه اللي اكلمتهم معاه ما يدعوك لاحترامه
طبعا دخلنا المستشفي بعد ما صلينا وضربنتلي سندوتشين كبده وكده
لقيت الناس متجمعه في مكتب مسئول العلاقات العامه بمستشفي ابو الريش مستر خالد
انا اول مره اقابله بس بجد ورب العزه وهقول وانا معرفوش من خلال حكمي عليه
لسه فيه ناس نضيفه فيكي يا مصر
طبعا تواجد عمنا وعمهم وعم الدنيا خالد ابو همس وكل مره يا جدعان اكتشف في الراجل ده
ميزه جديده ميزه تحلي مجتمع التدوين بوجود اللي زيه
نوران هانم خيخه واي كلام بجد ومن كل قلبي وهقولك يا نورا
انتي من الذ الناس اللي الواحد عرفهم عن طريق التدوين
يا نورا والله العظيم انتي بجد تستاهلي كل خير وربنا يحبب فيكي الناس
لانك شعله في الخير واجمل شمعه في عالم التدوين
وعلي فكره انا بعزمك من دلوقت علي مولد المطراوي ومولد العدرا
وهوريكي المعزه اللي بوش انسان والبقره ام خمس رجول
وتحط المبه علي ايدها تنور علي كتفها تنور علي اي حتي في جسمها
تنور انتي تؤمري بس زي ماقولتلك تسيبي فلوسك وجميع متعلقاتك الثمينه
في بيتك انا مضمنلكيش اكتر من خروجك سليمه بس شرط عدم وجود اي اشياء ثمينه
طبعا كان موجود مصطفي ريان وهو غني عن التعريف
مثقف مثقف وكاتب ومشروع لنجم في سماء الكتابه والادب العربي
محمد كما ل ودين النبي يا محمد مهنسالك البيعه بتاعتك
تقولي استني هنمشي سوا وتبيعني يا معلم قشطه
داليا قوس قزح هنا لا املك من الكلام ما يكفيها من وصف ل
كميات خير داخليه نابعه من ايمان بلله ثم معاونه الناس
اللي محتاجه ايدين تتمد لهم بالخير واحب اقولك يا داليا واوعدك
ان المره الجايه ليكي من سندوتش كبده اسكندراني
وكمان بالسلطه والمخلل ان شاء الله محد حوش
واحنا هنلاقي اغلي ولا اطيب منك نجيبله السندوتش
غاده محسن ورانيا محسن مش اول مره اشوفهم ولكن تفضل
غاده من البنات المحترمه هي ورانيا اللي لسه عايشين بينا
رحاب صالح صاحبه و
صديقه غاده بنوته هاديه وبتعمل دايت يا جدعان
اللي عايز عروسه وبنت لسه بتتكسف اهو موجود
وبعد ما نورا وفاتيما سلمو الفلوس وظبطو الدنيا
رحنا نقعد في نادي نقابه المحامين علي كورنيش المعادي
انا وفاتيما ولفيف من الاخوه السابق والتالي ذكرهم
يا سلام عليك يااد يا وليد وانت بتقول كلام كبير
حلوه لفيف دي معلم يا ابني والله انت خساره في البلد دي
وفاتيما يا جدعان ورب الكون كله
انسانه بمعني الكلمه تصدقوا انها افتكرت ان عيد ميلادي قرب
وجابتلي هديه عيد ميلادي انتي بني ادمه تستاهلي كل خير يا بطه
وبجد ومن كل قلب قلبي انتي بنت خالي اللي بتشرف بمعرفتها واخوتها
وربنا يديم المعروف بينا ويارب يوسف يكون معاكي ومعانا قريب
المهندس عبده من طرف اختنا واندا حضر كرسول لها واشهد انه كان طول اليوم
خير مبعوث من بنت من بناتنا اللي متغربين ليفيدوا بلدهم ونفسهم بعلمهم
ربنا يوفقك يا واندا وترجعي بكل امنياتك واحلامك متحققه
وبجد عرفتي تختاري الانسان المحترم ويكون رسول لحد اكيد كلنا بنحترمه واندا هانم
كيااااااااارا انا مش زعلان منك وانا لو عرفتيني كويس زعلي بعييييييييييد
وانتي اخت عزيزه بس انتي اللي حساسه زيادتين تلاته
كيكي عوووووووووووووو اوعي يا معلم وشك وشك
حبوبه وعشريه وربنا يوفقك لوجودك ومشاركتك وربنا يحقق كل احلامك وامالك بخير وسعاده
مين تاني ياد يا وليد يخرب بيتك اه
احمد سووووووووووووو توفيق الحكيم يا رجاله يبعث من جديد
كان معاه كتاب لشاعر اسمه ابو فراج والشعر الفكاهي
كتاب جميل جدا انصحكم تقروه هتستمعوا جدا عقبال منفرح بيك يا معلم
ريم رسائل بلا بريد الرقه يا جدعان ليها ناسها لهي تمثيل ولا تفعيل
سيبك انت وهو وهي وانا واي حد ابن الناس ابن ناس
اه صحيح ياد يا وليد عمرو صاحب مدونه واحد من الناس
نورنا انهارده بمشاركته وحضوره وذوقه واخلاقه
واحب اقولك اني اتبسطت من الشويه اللي قعدتهم معاك يا عمرو
صحيح يا خالد السندوتش الشيش طاووك اللي سرقته منك جابلي اسهال
يا تسامحني يا تاخد حقه الله يباركلك في عيالك قادر يا كريم
احمد عبد الحميد صاحب مدونه ابو حميد
اقسم بجلال الله اني اشهد بصدق رسول الله عندما قال
الارواح جنود مجنده ما تعارف منها ائئتلف وما تناكر منها اختلف
وانا والله يا احمد فرحااااااااااااااااااااان جدا اني كسبت اخ كبير ومحترم
وشرف ليا اني اعرفه وعلي الساعه اربعه ونص قام وصلني
احمد في طريقه لانه ساكن قريب مني ونزلني عند مشيخه الازهر عشان احضر
كتب كتاب صاحبي رامي واللي انتهي كما توقعت نهايه مؤلمه بعد كتب الكتاب
مش قولتلكم حماته ملالالالالالالالالالالاك بس من ورا من ناحيه باب اللوق
علي فكره انا مبشكرش في احمد عشان وصلني لحد يقول ده وصولي لالالا نووووووو
انا اعتصامي تقدمي متحملق ولكني لست وصوليا بوتيتن
بجد احب اقول لكل اللي شفتهم انهارده اني مبسوط اني كنت معاكم
وربنا يجمعنا علي كل خير وفي نهايه كلامي احب اقول ان كان نفسي الدكتوره ستيته تكون معانا
هي صحيح موجوده في قلوبنا كأنضج واجمل اخت واستاذه ولكن وجودها زي ما هقول كل مره
بيملي فراااغ لا يعوضه اي احد وبجد حاولي تكوني معانا اللقاء الجاي
كله سال عليكي وكله مجمع اجماع كبير علي حبك مترشحي نفسك
مكان البرادعي وشرفي تاخديها اكتساح ونعملك موقع علي الفيس بووك
نعم لستيته //// ستيته خير من يمثلكم وتبقي سيده البيت الميرغني
فكري واول ماتكرري اديني الاوكيه
وبجد من كل قلبي اتمني نشوفك قريب وبتمنالك كل الخير والرضا من ربنا
عليكي وعلي كل اسرتك وربنا يخليكي لينا
كان معكم من موقع الاحداث
اخوكم وليد الدوغري
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

41 Comments:

صوت من مصر said...

ياعم انا روحت بيتنا الساعه 9 والله
وبعدين انا فى ظروف مخليانى عاوز اغير جو
وانسى عشان خاطر احنا جيران
وعلى فكرة مش ببيع حد ولا حتى طبعى

سمع هوص (Abo 3li) said...

ياوليد والله يابني انت راجل جدع... وانا الحظي حلو اني شفتك النهاردة...
ربنا يكرم الجميع يارب

هي وظروفها said...

كيمو

يا معلم انا عارف والله ومقدر اد ايه انت محتاج تغير جو

بس بردو لان انسي لك هذا الموقف يا عز الدين

وبعدين انت حبيبي وجاري وهارش اني بهرج
ونسيت يا عم ولا تزعل نفسك ويا اخي خللي عندك روح رياضيه ولا اسيحلك واخد حق سندوتش الكبده
ربنا يصبر قلبك ويرحم والدتك ويجعل مثواها جنه خلد مع المتقين باذن الله

هي وظروفها said...

ابو علي

يا سيدي الله يبارك فيك ده من كرم اخلاقك

كان نفسي نقعد شوييتين تلاته زياده بس ملحوقه هتروح فين باذن الله هشوفك هشوفك

ربنا يديم المعروف ونلتقي قريبا علي خير باذنه تعالي

Remas said...

ازيك يا وليد

انا بجد فرحانة اوى النهاردة لانى جيت وقعدت معاكم وشفتكم

مع انى مش عرفت اقعد معاك كتير لانك مشيت بدرى بس كفاية ذوقك واخلاقك ومقابلتك الحلوة
وبجد انا كسبت اخوات غاليين بمعرفتى بيكم

وربنا يديم المحبة في الله بينا

فاتيما said...

عيييييييب اللى بتقوله دا يا وليد

انتا اخويا الصغير يا بنى

و ابن عمتى انتا ناسى؟؟؟

ربنا يطمنى عليك دايما

و يسمعنى عنك كل خير

و نتجمع دايما ف الخير علطول

وعلى قولك

والله الدنيا لسه بخير

ستيتة said...

بساء الخير يا معلم
ايووووووون انا بحس انك معلم جدع من فضلك متعارضنيش
اي نعم انت محتاج تتخن شوية بس ماشي نمشيها معلم سبور 2010 عتصامي تقدمي متحملق :)

انا بس عاوزة اعرف حماة الراجل ماركة ماري منيب دي عملت ايه امبارح
ما خلاص ربنا يهنيه العروسة للعريس والجري للمتاعيس
ربنا يهنيه ويتمم له على خير يا رب وعقبلك وكل الحبايب يارب

تحياتي

لــــ زهــــــراء ــــولا said...

صباح الخير يا وليد

طبعا كنت اتمنى اكون معاكم بس انا لسه كنت فى القاهره الاسبوع اللى فات

على فكره انت ممكن تكتب قصص او سيناريو لليوم ده
على فكره ده مش هزار ده جد الجد كمان انت وصفت الناس بطريقه انى كمان تخيلت ملابسهم شكلها ايه

ربنا يقدر الجميع على فعل الخير
يا وليدوووووووووو الرسول عليه الصلاة والسلام قال الخير فى هذه الامه الى يوم الدين طبعا ده معنى الحديث مش نصه
الخير موجود ومش مجرد نص الكوب اللى مليان والله يمكن اكتر من التلاث ارباع مليان
جزاكم الله كل خير
كثر الله من امثالكم

ملحوظه صغيروه على فكره انت ممكن تشتغل مراسل صحفى ممتاز لما افتح القناه الفضائيه ان شاء الله اعتبر نفسك كبير المراسلين انا اتشرف بكده طبعا ....

زهراء

همس الاحباب said...

ههههههههههههه
يا بنى انت مش سرقت السندوتش انت خدته طفاسة ههههههههه
وعجبنى قوى انه طلع طعمه مش ولا بد فغيرت وجبت شاورمة هههههههه
تعيش وتاخد غيرها
لا بجد الف هنا وشفا ويا باشا فداك 3 مليون سندوتش انت تؤمر يا معلم
وبعدين تعالى هنا اشمعنى السندوتش بتاعى هو اللى عمل اسهال
والكبدة بتاعت عبده تلوث عملت ايه ههههههههه
بجد سعيد انى عرفت اخ وصديق زيك يا وليد انت من الناس اللى تحبها لله فى الله
ربنا يديم المعروف
تحياتى

Kiara said...

يالهوووووووووووووي بقي بتشردني علي صفحات الانترنت لاممكن ابدااا

تؤ انا مش حساسه ولا حاجه انا حسيت انك زعلت وقلت دا الموضوع خلص وبلاش فضاااااااايح خلي الطابق مستووووووووووور

قوس قزح said...

سيبك انت بدام قلت ان فيها ساندويتش كبدة اسكندرانى يبقى كده اليوم كان جميل و هااااااااايل و هيتكرر علشان اخد الساندوتيش
لكن لو مكنتش قلت بقى ..كان الموضوع اتقلب تماماااا
بس تعالى هنا
هى الكبدة كانت فطارك ؟ فى حد يفطر كبدة ياااا ابنى ؟
اومال انت رفيع ازاى ؟ ما تقولنا على السر ينوبك ثواب


نورتنا بحضورك و سلطاتك و باباغنوجك :))

mostafa rayan said...

باشا بجد انا فرحان انى شوفتك وشوفت كل الناس الحلوة اللي كانت موجوده امبارح وان شاء الله نجتمع دايما في الخير
بس انا كنت عايز اطلب منك طلب مممكن اروح معاكو انت وخيخة مولد المطرواي والعذرة انا بكلم جد واطمن هسيب كل متعلقاتى اللي خايف عليها في البيت
بجد انا نفسي احضر شيئ زي كده
لان اخر مولد شوفته كان مولد السيدة عائشة بس ده كان زمان قوي ايام ماكنت طفل في ابتدائي
تحياتى لك يا اخي ودمت بكل الود

ghada mOhsen said...

وليد باشا ...

الحمدلله بجد اليوم كان حلو كتييييير

وأهم شي إن إللي نويناه إتحقق ... وربنا يقدرنا دايما على فعل الخير ...

بجد زمايلي إنبسطوا وقرروا كمان يعملوا مدونات :) ...

إنبسطت بشوفتك أخي العزيز ...


... ;) ,,, ;) ...

غير معرف said...

جازاكم الله كل خير :)

تحياتي

صوت من مصر said...

يا عمو وليد
اخويا الكبير بقى
كان سندوتش كفته وسبحان الله مش بحبها قوى لكنى اكلتها عشان من ريحة الجيرة والعشرة
ولو هتسيحلى سيح لانى كتاب مفتوح

أحمد عبد الحميد said...

وليد باشا
شكرا على المجاملة دى وأنا كنت حاسس بجد إنى أعرفك من زمان
مبسوط جدا إنى إتعرفت عليك وعلى المجموعة الرائعة دى ويارب نتجمع دايما فى الخير

رحاب صالح said...

صباح الورد وليد
والله بجد انا حبيتك جدا يمكن عشان انت شخص طيوب يمكن عشان بتشبه اخويا احمد اووي من حيث الشكل والشخصية يمكن عشان غادة قالتلي عنك كلام حلو وانا بثق ف رأي غادة جدا يمكن عشان قلبي اطمن لك وده مش بيحصل كتير معايا من اول لقاء بجد حاسة اني اتعرفت علي اخ عزيز برغم انك طبعا جايز تكون زعلت مني بس انا مش عارفة احيانا مش باخد وقت علي ما اتأقلم وبعدين انت وغادة وفاتيما عملتولي فضيحة بحكاية الريجيم دي وكمان انت هنا عملتلي خاطبة ماشي يا وليد بس بجد انا انبستط جداااااااا

هي وظروفها said...

ريم

والله يا ريم اليوم كان حلو ولذيذ ووجودك اداله طعم

انا مشيت بدري عشان كان عندي كتب كتاب صاحبي في المشيخه عقبال كنزي ياارب

وربنا يباركلك فيها وتطلع زي العسل اكيد لأمها

هي وظروفها said...

فاتيما

بنت خالي العزيزه ايه بس اللي عيب

والله يا بطه مفيش كلام يوصفلك اد ايه هديتك كان ليها اثر نفسي جميل علي قلبي

كفايه انك افتكرتيني

ربنا يخليكي ونشوفك تملي بخير

هي وظروفها said...

ستيته حسب الله الحمش

اعارضك ودي تيجي

قولي اللي تقوليه وهقول امين علطول.
اللي حصل انه بعد كتب الكتاب راحت

متلككه وعامله خناقه بنت كلب وندهت ابنها ومسك في العريس واخوه مسك في اخوها وبقت ليله

والله العظيم دي لو كانت حماتي كنت ظبطتها بس بعد الفرح وبعد ما اقضي ليلتي وهي اللي هتحتاجني وساعتها هعلمها الادب يبقي ازاي

مهموهة أحمد said...

وليــــــــــــد ..............
و الله و الله واحشني جدا يا وليد و ربنا عالم و الله
و انا بعتذر بجد و اسفة خالص على الفترة اللي فاتت دي بس و الله انت ملاحظ اني مش بكتب حاجة و لا بتابع حد من اساسه بس اصلي كنت عايشة حالة من الملل و الخنقة رهيبة اوي و الله
كنت تعبانة اوي و ربنا عالم بيا
بس الحمد لله عدت على خير و الحمد لله

اما عن البوست ده
انا كنت هتخانق مع غادة محسن اصلا في مدونتها

لاني بجد زعلانة اوي منكم يا مدونين
ليه بتنسوا المدونين المصريين المتغربين
ليه ما بتفكروش فيهم
و لا هم اخواتكم بالكلام بس ؟؟؟!!!!

احنا كمان نفسنا نقابلكم و نتكلم معاكم و قلنا مية مليون مرة انه ينفع عن طريق النت بس الناس تتجمع زي ما بيتجمعوا برة مش صعب يتجمعوا على النت
احنا كمان فرحانين بيكم اوي و نفسنا نتعرف عليكم اوي اوي و ربنا عالم
قد ايه بنحس بيكم على انكم اخواننا و اصدقائنا اللي بنتكلم و نفضفض معاهم

بس يظهر البعيد عن العين بعيد عن القلب

غصب عني يا وليد زعلانة و الله
طبعا سعيدة اوي انكم بتتجمعوا و بقيتوا اخوات و عارفين بعض فعلا و بتعملوا خير
بس احنا يعني مالناش نفس نبقى معاكم ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

عموما يا سيدي مش مهم احنا
كفاية انتوا مبسوطين مع بعض

خالص تحياتي و تقديري

الـسـيـدة نـون said...

انا على فكرة مش بهرج يا وليد
انا بجد عايزة اروح اى مولد من الموالد اللى بتقول عليها
لازم تقولى على مواعيدها علشان اظبط مواعيدى

سلام
اختك خيخة

هي وظروفها said...

زهراء

صباح النور يا بطه

اكنك كنتي معانا روحك كانت حاضره يا غاليه

واوعدك هفكر اكتب سيناريو عن لقائتنا وادور علي دور نشر

وبخصوص عرضك الذهبي فاحب اقولك

اني مستنيكي تفتحي القناه وهكون من ايدك دي لايدك دي بس كده اي خدمه يا يا بطه هو انا الاقي شغله احسن من كده

بس الكلام ده يكون قبل الفين وميه اتفقنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هي وظروفها said...

خاااااااااااالد

كده بقي انا طفس

وديني يا خالد لأوريك بس لما اشوفك

ده بدل متشكرني اني عرفت انه وحش وانك غيرت وجبت شاورمه يعني انا اعمل فيك معروف وانت تسيحلي

ربنا يحليك يا خالد ومن كل قلبي بتمنالك كل خير

هي وظروفها said...

كياااااااااااااارا

انا اقدر اشردك بردو يا بنتي انا بسيحلك بس

وبعددين منتي اللي كل ما تشوفيني في اليوم ده تقوليلي اوعي تزعل فحبيت افهمك واشردلك اني مش زعلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالان

تحياتي ليكي يا كيارا

هي وظروفها said...

قوس قزح

يا ست الكل ولا تحطي في دماغك

بس نشوفك واجيبلك عربيه كبده بحالها انتي تؤمري يا داليا

وبعدين اه الكبده كانت فطاري واللي انتي متعرفهوش اني باكل كتير جدا بس معرفش ليه مش بيبان عليا

الله اعلم

ربنا يبارك فيكي يا داليا ونشوفك تملي في افعال الخير سباقه ومقدامه وعطائه

هي وظروفها said...

مصطفي بيه ريان

الاديب الشاب اللي مسيطنا في الدنيا الثقافيه

وبخصوص الموالد والله خلاص هظبط واول مولد باذن الله هروح انا وانت ونورا وفاتيما واللي عايز ييجي العوه عامه بس بالشروط السابق توضيحها

نورت يا درش

هي وظروفها said...

غاده محسن

الحمد لله انه اتبسطتي انتي وصحابك المحترمين اللي كانوا معاكي

وربنا يجمعنا علي فعل الخير وربنا يوفقك في كل امور حياتك لانك تستاهلي كل خير

هي وظروفها said...

فتاه من الصعيد

وجزاكي كل خير ونورتي

هي وظروفها said...

كيمو

ماشي يا عمنا وعارف انك جريء وقلبك ميت بس بردو حبيبي

هي وظروفها said...

ابو حميد

حبيبي المهندس احمد المحترم

والله يا احمد انا اتشرفت بمعرفتك وفعلا حاسس اني اعرفك من زمان ربنا يخليليك ولادك وزجتك وتعيش في شعاده وخير وحب طول العمر

ونشوفك تملي في احسن حال

هي وظروفها said...

رحاب صالح

الله يخليكي يا رحاب القلوب عند بعضها

زكوني شبه اخوكي فده شرف ليا لاني بردو اخوكي

وراي غاده فيا اكيد فيه مبالغه وربنا يجمعنا تملي في الخير ويفقنا لفعل الخير

ومزعلتش ولا حاجه حد يزعل من اخته يا ناس


وبخصوص فضيحه الرجيم فده شيء لا يقدر عليه الا اصحاب الاراده بس نصيحه بلاش احسن لتختفي واديني بشوفلك عريس اهو

يلا بالتوفيق ويا بخت من وفق راسين في الحلال

هي وظروفها said...

مهاااااااااااااااا

انتي اكتر يا مها وانتي عارفه غلاوتك عند اخوكي ومش محتاج اقولها

الف سلامه عليكي وانتي اقوي من اي احساس وربنا يسعد قلبك ويفرحك ويجعل كل ايامك سعاده وفرح وخير وحب مع احمد ومع نفسك

وهنحاول نشوف حل في موضوع اجتماع النت ده اقله الناس اللي متعرفش بعض يعرفوا بعض عنينا يا مها غالي والطلب بسيط

ربنا يباركلك في احمد وفي حياتك وفي بيتك

هي وظروفها said...

نوران

انا عارف والله يا نورا واستني مني تليفون اقولك فيه علي الميعاد بتاع اول مولد واللي عايز يشاركنا ييجي وينور

الف سلامه ونورتي

صحيح سلامي لشريف امانه توصليه

كيكى عوووووو said...

وربنا يوفقك لوجودك ومشاركتك وربنا يحقق كل احلامك وامالك بخير وسعاده
تصدق الدمعه هتفر!!!
حاسه انى فى برنامج صباخ الخير ياسندوتش الكبدة؟؟
تصدق انا مش صافيلك عزمت على لاناس كلها ياجدع الا اناااااااا
انا كنت ماسكة الجرنال تموية ققلت يمكن يدينى لقمة ولا حاجة يشوف انى بت مثقفة
لكن مفيش حاجة من دى حصلت!!!
عمتا متظلمش خالد دة اكيد من عينى انا
***كل لقاء كبدة وانت بخير وبعيد عن عينى**
ربنا يكرمك
عوووووووووووو

شفـقــة و إحســــان said...

ربنا يبارك لكم يا وليد يارب ويجعله فى ميزان حسناتكم ان شاء الله

هي وظروفها said...

كيكي


اخص عليطكي وانا اقول عين مين ياد يا وليد تطلع عينك انتي خلتيني اظلم الراجل

اسف يا عم خالد وبقولهالك علي الهوا

وبعدين لما انتي كان نفسك في سندوتش كبده عملتلي مثقفه وبصيتي في الجرنان ليه كان عندي تاخدي السندوتشات كلها وبطني متوجعنيش

ربنا يارب يجمعنا علي خير وسعاده

نورتي يا كيكي

هي وظروفها said...

شفقه واحسان

ازيك يا استاذ محمد عامل ربنا يخليك ونشوفك علي خير باذن الله في اقرب وقت

Sameh Ezzat - (خواطر خاطر) said...

اولا تقبل الله منكم صالح الاعمال يا خيره شباب بلدنا..
وصف رائع ليوم كم كنت اتمني ان اكون معكم مثلما حضرت لقاء في نفس المكان في رمضان اللي فات ولكن لم تساعدني الظروف هذه المره وفات مني لقاء الاحبه الذي لا يعوض ...

هي وظروفها said...

سامح عزت

اولا نورتني يا سمسم

ثانيا ربنا يبارك فيك ويرضي عنك

ثالثا الايام جايه كتير وربنا يقدرنا ونتشارك فيما يرضيع عنا

وصداقتك تشرفني يا سامح

تحياتي ليك

هي وظروفها said...

سامح عزت

اولا نورتني يا سمسم

ثانيا ربنا يبارك فيك ويرضي عنك

ثالثا الايام جايه كتير وربنا يقدرنا ونتشارك فيما يرضيع عنا

وصداقتك تشرفني يا سامح

تحياتي ليك