انا لله وانا اليه راجعون

توفي الي رحمه الله باذنه تعالي خالي صلاح اسألكم الدعاء له بظهر الغيب

37 Comments:

فاتيما said...

البقاء لله يا وليد

شد حيلك

ربنا يتغمده بواسع رحمته
و يجعل قبره روضة من رياض الجنة
و يثبته عند السؤال


ربنا يصبركم

Mano said...

انا لله وانا اليه راجعون
اللهم ارزقه رحمة واسعة
اللهم ارزقه الفردوس الاعلي ورفقه النبيين والشهداء

Baskouta said...

البقاء لله ربنا يرحمه ويغفرله

lili said...

انا لله وانا اليه راجعون
اللهم ارزقه رحمة واسعة

P A S H A said...

البقاء لله يا وليد

سبحان من له الدوام .. ربنا يا رب يرحمه ويفسح له في قبره مد بصره ويبدل سيئاته حسنات ويجعل عن يمينه نوراً وعن شماله نوراً ومن فوقه نوراً ومن تحته نوراً ويجعل قبره روضه من رياض الجنة ويلهمكم الصبر والسلوان اللهم آمين

Ramy said...

البقاء لله

ربنا يرحمه و يصبركم

كــركــبــة دمـــاغ ㋡ said...

إن لله ما أخذ وله ما أعطى وكل شيء عنده بأجل مسمى فلتصبر ولتحتسب

ربنا يرحمه يارب ويثبته عند السؤال ويجعل مثواه الجنه يارب

وربنا يصبرك ويصبر اهله جميعا

انا لله وانا اليه راجعون

ربنا يرحم موتانا وموتى المسلمين ويرحمنا اذا صرنا الى ما صارو اليه

همس الاحباب said...

البقاء لله
ربنا يرحمه ويسكنه فسيح جناته
ان لله وانا اليه راجعون
تحياتى

Mahmood البطراوى said...

البقاء لله
ربنا يرحمه يارب ويصبر اهله اللهم امين

sony2000 said...

البقاء لله
وانا لله وانا اليه راجعون
ربنا يصبرك

richardCatheart said...

ان لله وان اليه راجعون
البركه فيكم

نسأل الله ان يتقبله ويغمده بالرحمه الواسعه واكرامه بمغفرته ان شاء الله

ربنا يصبركم يا دوغرى يارب

ستيتة said...

البقاء لله
ربنا يرحمه رحمة واسعة
وكما توفاه في ايام مفترجة تغلق فيها ابواب النار وتفتح ابواب الجنة
ربنا يتقبله في الصالحين ويجعل قبره روضة من رياض الجنة ويتجاوز عنه باسمه الرحمن الرحيم

خالص عزائي

الـسـيـدة نـون said...

البقاء لله يا وليد

ربنا يصبركم ويجعلها اخر الاحزان

ويرحمه ويغفرله

غير معرف said...

البقاء لله
انا لله وانا اليه راجعون

غير معرف said...

البقاء لله يا وليد ان لله وان اليه راجعون انا عارفه انك بتحب خالك صلاح لله يرحمه وسبن لع الدوام الله يصبرك

إيمان هلال said...

سبحان الحى الذى لا يموت

غير معرف said...

hgfrhx ggi dh ,gd]

غير معرف said...

البقاء الله يا وليد

سواحة said...

البقاء لله
يغفر له و يدخله جناته
من اوسع ابوابها اشاء الله

البنفسج الحزين said...

البقاء لله يا وليد...
(كل من عليها فان )
ربنا يرحمه رحمه واسعه
ويعفو عنه ويتجاوز عن سيئاته...
آمين

ghada mOhsen said...

البقاء لله
وإنا لله وإنا إليه راجعون

ربنا يرحمه ويسكنه فسيح جناته

يابخته والله ربنا توفاه في أحلى أيام
ربنا يحسن خاتمتنا جميعا

ربنا يصبركم

أحمد عبد الحميد said...

إنا لله وإنا إليه راجعون
ربنا يرحمه ويغفرله يا وليد ويصبركم

أم بتول said...

البقاء لله وليد
اللهم أغفر له و أرحمه
اللهم ثبته عند السؤال
يارب أنزل الصبر و السكينة على قلوب أهله و محبيه
اللهم أنت عفو كريم تحب العفو فاعفو عنه ياكريم و أدخله الجنه برحمتك يا أرحم الراحمين

شاب فقرى said...

البقاء لله يا وليد
ربنا يعفو عنه ويرحمه
ويلهمكم الصبر
أخوك كريم

Kiara said...

البقاء لله
ربنا يثبته عند السؤال
ويدخله فسيح جناته
ويلهمكم الصبر والسلوان
اللهم امييين

عاشقه الرومانسيه said...

انا لله وانا اليه راجعون
البقاء لله ياوليد
:(

بيطرية ومش بايدى said...

سبحان من له البقاء والدوام

ربنا يرحمه ويجعل قبره روضة من رياض الجنة يااااااارب

ربنا معاك

hasona said...

الله يرحمه ويتقبله عنده ويدخله في رحمته

hasona said...

الله يرحمه ويتقبله عنده ويدخله في رحمته ويتغمده بنسائم لطفه ويحشره مع النبين والصدقين والشهداء

غير معرف said...

البقاء لله..
ربنا يغفر ويرحمه ...ويصبر اهله
تحياتى

MONTY said...

البقاءوالدوام لله وحده

وانا لله وانا اليه راجعون


ويابخته عند ربنا لاننا ف شهر مفترج

ربنا يجعلها اخر احزانك يارب

أمل حمدي said...

البقاء لله يا وليد

انا لله وانا اليه راجعون

شمس النهار said...

البقاء لله
ان شاء الله من معاتيق رمضان

ربنا يرحمه رحمه واسعه
ويبدل سيئاته حسنات

Humman being said...

البقاء لله ياوليد
ربنا يسكنه فسيح جناته ويغفر له ... وبعدين ده مات فى أيام مباركه
ربنا يجعل الجنه مثواه..
آمين

خواطر شابة said...

البقاء لله ربي يرحمه ويجعله من المقبولين عنده ان شاء الله
ربي يرزقكم الصبر

Lady E said...

البقاء لله يا وليد

ربنا يصبركم ويعظم اجركم ويجعل مثواه الجنة يارب

هي وظروفها said...

ربنا يجزيكم خير ويتقبل دعائكم

كل سنه وانتم طيبين