اجمل شيء في حياتي ساره

حكيت كتير عن فتاه أحلامي

فجأه كده أفتح عنيا

القكي هنا ادامي

وشك بريء

صوتك رقيق

شايف جواكي صورتي

كأنك أقرب صديق

حابب أكون وياكي

أكمل سنيني معاكي

أعيش معاكي بروحي

أدوب وأتنفس هواكي


جواكي حاجات جميله

ولا حتي دي في الف ليله

مش هقدر أستغني عنك

ولا عمري أفكر في حيله

ده انتي اللي ساكنه ف خيالي

وصورتك شغلالي بالي

حبيتك ياأغلي غالي

يا ملاك..........

يا أجمل رفيق


علي الله يتمر الكلام ده فيكي عشان مع أول خناقه بتنسي كل حاجه وتزيطي بس مين وشرفي لاوريكي العين الحمرا بس بعد الجواز وبكره تشوفي

8 Comments:

أميرة الأحلام said...

ههههههههههههههه
كلامك الي بعد القصيده خلانى اضحك
انا لسه برد علي تعليقك عندى وبقولك عايزين قصايد لساره ودخلت عندك لقيتها
جميله قوى
نقول ايه يا بختك يا ساره ههههههههه
انا ما بحسدش والله ربنا يارب يتمملكم بخير ويبارك لكم يارب
ويجعل ايامكم كلها سعاده وحب
واكيد هى مادام بتحبك هيتمر فيها اى حاجه تعملها علشانها حتى ولو حاجه بسيطه
بجد كلامك اسعدنى جدا
ورسم البسمه على شفايفى بعد ما كنت مدايقه
ربنا يباركلك في ساره ويخليكم لبعض
شكلي كده طولت قوى
بس الكلام بجد عجبنى
تحياتى ليك والساره الاموره
دمتم بكل حب وسعاده

هي وظروفها said...

ربنا يخليكي وعلي راي احمد عبد العزيز الزمن الطيب جاي وبكره تقوللي حقي رجعلي يا وليد يا كبير قصدي يا مغازي يا كبير الا صحيح انتي اسمك الحقيقي اميره

طوبه فضه وطوبه دهب said...

انت هتزلها من دلوقتى وتحلف بشرفك امال لما تتجوزها هتعمل ايه ربنا يكون فى عونها ويصبرها عليك بقى

أميرة الأحلام said...

ربنا يخليك
ويسمع منك ربنا يارب
ياااااااااه نفسي والله حقي يرجعلى
وانا متاكده من كده ان شاء الله لان ربنا ما بيضيعش حق حد ابدا
تحياتى ليك ولساره

أميرة الأحلام said...

كنت عايزه اعلق على البوست الجديد بس مالقيتش تعليقات
ياريته والله يسمع كلامك وسيبها بقى
اصل الحاله كل شويه بتتدهور ومش عارفين هنوصل لفين
تحياتى لك

هي وظروفها said...

ايه يا اميره السعاده علي راي مها فينك طمنينا عليكي انا اليومين دول عشان تعبان واجازه من الشغل فكل ما ادخل بدور علي تعليقك عندك وعندي عشان اطمن لو مكنش يضايقك

مهموهة أحمد said...

شكرا على سؤالك يا وليد
انت بتحرجني بجد --- بسؤالك المستمر عليا ده

كلامك عن سارة حلو اوي
بس انا عايزة ايه شغل جاااااااامد اكتر
كلام يولع في المدونة
بحيث اجي افتحها الاقيها انفجرت في وشي
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


ربنا يخليكم لبعض و ما يحرمكم من بعض و بلاش تذلها بحبك يعني --- قال يعني من جمالك ؟؟؟
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
كتر خيرهها انها بتحبك اصلا
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ربنا يخليكم لبعض يا قمر
و دايما حياتكم في حب و هنا يا رب

مع خالص تحياتي ليك و لسارة

غير معرف said...

اه قوليلوا بس مين مش انا اللى اتذل وهو عارف ولا تشوف العين الحمرا على العموم ارجع واقول انى بضعف ومبقدرش اوريهالو وهو عارف ده وعارف انى بحبه وبموت فيه صح يالولو




ام تيمور